Givetvis monterar vi inte bara upp dina automater för att sedan säga tack och adjö. Tvärtom, teckna bara ett serviceavtal med oss så ser vi till att maskinerna inte står tomma och åtgärdar eventuella fel om det behövs.

Du kan välja mellan två nivåer på servicen:

Fullservice
Ta en kaffe till. Med fullservice ansvarar vi på Amica för all service, skötsel och påfyllning av automaterna.
Fullserviceavtalet gäller alla automater som är hyrda eller köpta från Amica. Serviceavtalet omfattar löpande påfyllning, in- och utvändig rengöring, förebyggande teknisk översyn, hygieniskt service samt teknisk service vid behov.

När en servicetekniker behöver åtgärda något kostar arbetstiden inget extra. Och dessutom kan du få kostnadsfri teknisk support via e-post eller telefon under ordinarie arbetstid.

Delservice
Med delservice ansvarar Amica för den tekniska servicen av automaterna, och du som kund sköter påfyllning och daglig skötsel.
Med delservice ansvarar Amica för den tekniska servicen av automater som är hyrda eller köpta. Du som kund står för daglig skötsel och påfyllning.

Den här typen av service innebär att du som kund fyller på ingrediensbehållare och tömmer sumpbehållare. Det innebär att du torkar av automaten både ut- och invändigt efter våra instruktioner.

Vi gör ett besök i månaden då vi genomför hygienisk service och teknisk översyn. Om du hyr automaten förbinder du dig att köpa ingredienser av Amica som levereras i samband med servicebesöket varje månad. När en servicetekniker behöver åtgärda något kostar det inget extra.

Teknisk support
Skulle du behöva teknisk support via e-post eller telefon är det kostnadsfritt under ordinarie kontorstid.

Kontakta oss
Angelica Gustafsson - Gruppchef,  070 881 4817
Carina Romedahl - Driftchef, 070 859 20 14
Niklas Sköld - Gruppchef, 073 083 97 97

Du når oss även på:  vending@fazer.com